Storemate ක්රියාත්මක කිරීම පිළිබඳ සිද්ධි අධ්යයනය
කුළුබඩු සහ ඒ ආශ්රිත නිෂ්පාදන අලෙවි මණ්ඩලය.
දේශීය කුළුබඩු නිෂ්පාදනය සඳහා නව වෙළෙඳපොළක් හඳුන්වා දෙමින් "සංස්ථා කුළුබඩු" නමින් මේවනවිට දිවයින පුරා ශාඛා කිහිපයක් ස්ථාපිත කර ඇත. ඔවුන්ගේ ප්රධාන කාර්යාලය බත්තරමුල්ලේ පිහිටා ඇති අතර තවත් ශාඛා 20ක් පමණ දැනටමත් රට පුරා ව්යාප්ත කර ඇත. එසේ වුවද, නුදුරු අනාගතයේ දී තවත් නව ශාඛා විවෘත කිරීමෙන් ඔවුන්ගේ වෙළඳපල වැඩිදියුණු කිරීමට ඔවුන් බලාපොරොත්තු වේ.
ගැටලුව වනුයේ,
ඕනෑම ව්යාපාරයක මෙවැනි මෘදුකාංග පවත්වාගෙන යාමේදී දිගුකාලීන පාරිභෝගික සහාය සේවාවක් තිබීම අත්යවශ්ය වේ. ගාල්ලේ සංස්ථා කුළුබඩු ශාඛාවක් ඇති අතර ඔවුන් මුහුණ දුන් ගැටලුව වූයේ ඔවුන් භාවිතා කරන මෘදුකාංග සමාගම මෙලෙස දිගු කාලීන සහය ලබා නොදීමයි. විසඳුමක් සඳහා අපගේ Storemate මෘදුකාංග සේවාව වෙත යාමට ඔවුන් තීරණය කර තිබුණි.
ක්රියාත්මක කිරීමේ සැලැස්ම සහ පාරිභෝගික දැනුවත් කිරීම
සේවාදායකයා Storemate සමඟ ලියාපදිංචි වූ පසු, අපගේ සහායක කණ්ඩායම ඔවුන්ගේ ව්යාපාර ව්යුහය සහ ඔවුන්ගේ ව්යාපාරයට සහාය වීම සඳහා අපගේ මෘදුකාංග ක්රියාත්මක කරන්නේ කෙසේද යන්න සාකච්ඡා කළහ. ඊට පසු, ගිණුම ඔවුන්ගේ ව්යාපාර විස්තර යටතේ ලියාපදිංචි කර ඇති අතර අපගේ Storemate සහාය කණ්ඩායම විසින් ඔවුන්ගේ මාර්ගගත POS ගිණුමට ප්රවේශ තොරතුරු යවන ලදී.
ගනුදෙනුකරුවන්ගෙන් දත්ත රැස් කිරීම
පසුව, ප්රධාන දත්ත ඇතුළත් කිරීමේ ක්රියාවලිය ආරම්භ කරන ලද අතර අපගේ පාරිභෝගික සහාය කණ්ඩායම විසින් Storemate මෘදුකාංගය හරහා ඔවුන්ගේ නම්, ඊමේල් සහ මුරපද සහිත පරිශීලකයින් හත් දෙනෙකු එක් කරන ලදී. ආරම්භක නිෂ්පාදන ලැයිස්තුව සහ ආරම්භක තොගය ඉල්ලා සිටි අතර ඔවුන් සතුව එම දත්ත අප වෙත ඇත.
Storemate සතුව Invoice Formats 03ක් ඇති අතර ඒවායින් වඩාත් සුදුසු අනුවාදය තෝරා ගන්නා ලෙස ඉල්ලා සිටියේය. තෝරාගත් Invoice Formats සැබෑ තොරතුරු සමඟ ඔවුන්ගේ මෙහෙයුම් ආරම්භ කිරීමට පෙර අපගේ පරීක්ෂණ ගිණුම හරහා සැබෑ මුද්රණ යන්ත්රයක් සමඟ මුද්රණය කිරීමෙන් පරීක්ෂා කරන ලදී.
පුහුණුව
සාමාන්යයෙන්, පුහුණුව මුළු කාර්ය මණ්ඩලයටම එකවර සිදු කෙරේ. නමුත්, සේවාදායකයා ඇඩ්මින්වරුන් සහ අයකැමිවරුන් වෙන වෙනම පුහුණු කිරීමට ඉල්ලීමක් කළහොත්, අපි එය කරමු. එයට හේතුව මුදල් අයකැමියාට විකුණුම් සහ ගෙවීම් ඇතුළත් කිරීමට පමණක් අවස්ථාව ඇති අතර සමස්ත පද්ධතිය සමඟම වැඩ කිරීමට පරිපාලකයින්ට බලය ඇති බැවිනි.
අභියෝග සහ විසඳුම්
අපගේ ඔන්ලයින් POS ගිණුමට ප්රවේශ වීමට අවශ්ය තොරතුරු අපි ඊමේල් හරහා සේවාදායකයාට යැවූවත්, ඔවුන් වැඩිපුරම භාවිත කළේ WhatsApp සන්නිවේදන ක්රමයයි. එබැවින් Storemate සහාය කණ්ඩායම ඔවුන් සමඟ Whatsapp හරහා සන්නිවේදනය කිරීමට පටන් ගත්හ
අපි සමාගමේ සාමාන්ය අංකය හරහා සේවාදායකයා සම්බන්ධ කර ගැනීමට උත්සාහ කරන විට, අපට අවශ්ය වගකිවයුතු පුද්ගලයා සමඟ කටයුතු කිරීමට අපට නොහැකි විය. එබැවින්, අපට අවශ්ය තොරතුරු රැස් කර ගැනීම සඳහා අපි ඔවුන්ගේ පුද්ගලික සම්බන්ධතා අංකවලට (ඔවුන්ගේ කැමැත්ත ඇතිව) කතා කළෙමු.
සම්මත Invoice Formats 03ක් තිබියදීත්, සේවාදායකයා අපට ඔවුන්ගේම Invoice Formats එවා ඇති අතර එය අපට අභියෝගාත්මක විය. ඒ නිසා අපි ඔවුන්ට යෝජනා කළා ඔවුන්ගේ ව්යාපාරයට ගැලපෙන හොඳම Invoice Format. ඉන්පසුව අපි නැවතත් නිෂ්පාදන ලැයිස්තුව ලබාගෙන Invoice Format යාවත්කාලීන කළෙමු.
සේවාදායකයා අපට නිෂ්පාදන ලැයිස්තු දෙකක් එවා ඇත. අපි ඒවා Invoice Formatsට ඇතුළත් කර ඔවුන්ගේ අනුමැතිය සඳහා ආපසු යැව්වෙමු. නමුත් ඔවුන් පළමු ලැයිස්තුව පමණක් අනුමත කර ඇති අතර ඔවුන්ගේ කාර්යබහුල කාලසටහන නිසා අහම්බෙන් දෙවන ලැයිස්තුව මග හැරී ඇත. එබැවින් Storemate සහායක කණ්ඩායම විසින් පවත්වන ලද ස්ථානීය පුහුණු සැසියේදී එය අවසානයේ අනුමත කරන ලදී.
ස්ථානීය පුහුණු සැසිය පවත්වන ලද දිනයේ එක් ඇඩ්මින්වරයෙකු නිවාඩු ලබා සිටි අතර පසුව අපට ඔහු වෙනුවෙන් පමණක් තවත් සැසියක් කිරීමට සිදු විය.